SANT JORDI A L’ESCOLA SANTA EULÀLIA

El dia 23 d’abril els alumnes de l’escola Santa Eulàlia celebraran la diada de Sant Jordi.

Al matí, els alumnes de quart  representaran “La llegenda de Sant Jordi” per a tota l’escola  a continuació es ballarà una sardana de germanor al pati.

Després l’AMPA convidarà a un bon esmorzar i els nens i nenes aniran a jugar al pati.

Més tard, cada cicle farà tallers de Sant Jordi o paradetes de contes. Els nens i nenes de cicle superior sortiran a veure les paradetes de Sant Jordi pels carrers de Berga.

A la tarda, els alumnes de quart representaran l’obra del mati a les famílies i acabada la representació, cantarà la coral de l’escola. La resta d’alumnes continuaran els tallers o la lectura a les paradetes. El cicle superior col·laborarà en l’embelliment de l’entorn de l’escola.

Abans de marxar cap a casa, mestres i alumnes recitaran un poema al pati per a les famílies.

Bona diada a tothom!

Alumnes de 5è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *