Noticiari de Cicle Superior 5è B (La Castanyada)

LA CASTANYADA A L’ESCOLA

El dia 31 d’Octubre es va celebrar la castanyada a l’escola Sta. Eulàlia de Berga perquè és una tradició a Catalunya.

Al matí els alumnes de sisè van anar a explicar contes a Educació Infantil. Els nens/nenes de segon van anar a explicar als alumnes de primer que el curs passat van guanyar un premí en un concurs de “Una mà de Contes” i els de tercer van fer el mateix amb els nens i nenes de quart i cinquè.

Llavors van anar al teatre i els protagonistes de P5 van fer l’obra  “Benvinguda Tardor”. Va agradar molt a tothom.

A la tarda tots van fer les paperines i van baixar al pati a menjar castanyes que repartien les castanyeres, van jugar una mica i van marxar cap casa molt contents.

L’organització de la festa va anar a càrrec de l’AMPA de l’escola.

Les castanyeres repartint les castanyes als nens i nenes de l’escola