Mercat de cooperatives

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dissabte 20 de maig es va portar a terme el mercat de cooperatives escolars a la zona del Vall de Berga, on totes les escoles de la comarca van oferir els productes que els alumnes de 5è havien estat fabricant i posant a punt per a ser venuts aquest dia.

Cal dir que va ser una matinal molt concorreguda on el bon temps i la gran participació de famílies i visitants curiosos van donar una nota molt positiva a aquest acte.

Els alumnes de la nostra escola estaven dividits en dues cooperatives:

• BergArt que van vendre punts de llibre, hol·logrames, “hammabeats”, fundes de mòbil, polseres texanes, i mussols de la sort.
  • Petits artistes que van vendre collarets de la pau, llapissers imaginatius i patumaires, porta espelmes, marcs de fotos i punts de llibre.

La valoració que en fan els alumnes és del tot positiva, ja que gairebé van vendre tots els seus productes i cal dir que la seva implicació en el projecte ha estat molt i molt lloable.