Jocs populars i tradicionals – 2n

En el segon trimestre els nens i nenes de segon de primària han treballat els jocs populars i tradicionals. Són aquells jocs que coneixem de tota la vida i que s’han transmès de generació en generació. Per fer-ho els i les alumnes van preguntar a un familiar o conegut/da que els expliqués un joc al qual jugava quan era petit o petita. Cada un va portar la informació a l’escola, la va explicar a la resta de companys i companyes i van provar el joc. Alguns ja els coneixien i altres eren nous per a alguns d’ells/es, però s’ho van passar genial provant-los tots.