JA TENIM HORT A L’ESCOLA!

Des d’avui, dia 11 de gener, els nens i nenes de l’escola ja tenen un hortet on aprendre a plantar i collir verdures i hortalisses (les temporades dels planters, les condicions per plantar, el regat, la cura de la terra,…). El projecte s’iniciarà, de moment, en l’espai de menjador al migdia on, juntament amb les monitores, els infants podran aprendre horticultura i vetllar per aquest nou espai. Així mateix, el concepte de menjar saludable, continuarà treballant-se, això sí, amb productes naturals collits a l’hort de l’escola. Esperem que totes i tots en puguem gaudir durant molt de temps!

IMG_4691_opt

Hort de l'escola

IMG_4690_opt

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *