CALENDARI ACTIVITATS DEL CONSELL ESPORTIU 14-15

Aquí podeu veure un recull de les activitats que des del Consell Esportiu del Berguedà s’ofertaran enguany:
Les inscripcions, com el curs passat es faran des de l’escola. cada nen/a haurà d’abonar la quantitat de 6€ en concepte d’assegurança que serveix per a totes les proves. I 1€ addicional a abonar el dia de la prova en concepte de despeses com ara pitralls, premis, etc.
Crossos:
  • 23 de novembre a Bagà
  • 21 de desembre a Gironella
  • 18 de gener a Cercs
  • 8 de febrer a Gósol
  • 10 de maig (Mini Berga-Rasos-Berga)
  • **NOVETAT!!** 17 o 24 de maig Marracros. Cursa d’obstacles (fang, rodes, palla,…)
Altres:
  • 11 de gener. Trobada d’escacs
  • 22 de març. Duatló al pantà de la Baells.
  • Lligueta de futbol escolar. Al llarg del curs
Falta confirmar dates d’una pedalada a Guardiola, tenis taula a Bagà i alguna jornada de patinatge i d’orientació.
Des d’aquí us animem a prendre-hi part!!