Programa Suport Vital Bàsic a l’escola

Com cada curs, hem continuat treballant el Programa de Suport Vital Bàsic a l’escola, on es pretén prendre consciència progressivament d’una situació de risc vital i de la importància de la nostra actuació envers els altres a través de petites intervencions que salven vides.

Hem adquirit tècniques de SVB, aprenent, assimilant i practicant els protocols d’actuació pertinents per tal de saber com reaccionar davant d’una situació d’emergència. Els nens i nenes més petits hem après com actuar davant d’una situació d’emergència trucant al número de telèfon 112.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *