Jornada de jocs tradicionals (Educació Infantil)

Aquest matí, des d’un quart de 10 i fins les 11, els alumnes de 5è de l’escola han fet de mestres d’educació física i han explicat i ajudat als alumnes més petits d’educació infantil, diferents jocs tradicionals i com realitzar el circuit solidari. Ha estat un espai molt bonic, ja que petits i grans s’ho han passat pipa i han fet un binomi genial.

Destacar la feina dels alumnes de 5è, la seva entrega i la seva paciència i generositat a l’hora d’acompanyar i ajudar els seus companys/es més petitons. Demà, tornen a tenir una segona oportunitat que de ben segur tornaran a aprovar amb nota!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *