El malbaratament alimentari a Educació Infantil

Educació Infantil hem portat a terme diferents activitats per treballar “El malbaratament alimentari”. Hem intentat sensibilitzar els/les  alumnes sobre la importància de no llençar el menjar.

• Visitar l’exposició de Mans Unides sobre “El malbaratament alimentari” que vam tenir a l’escola.
  • Conversa i vídeo sobre l’alimentació necessària i l’aprofitament dels aliments.
  • Observar les papereres d’orgànica de les aules i del pati de l’escola per comprovar que ningú llença menjar.
  • Fer un esmorzar saludable al menjador de l’escola on tots/es els/les alumnes no van deixar ni un mossec i van aconseguir un gomet amb una cara riallera.
  • Fer nota a les famílies per tal de recollir aliments per ajudar infants que ho necessitin i donar-los a “Càritas”.

Us deixem un petit àlbum de fotos d’algunes d’aquestes  activitats que hem portat a terme.