Xerrada: Els perills de les xarxes social – P5

En l’era digital en què vivim, les xarxes socials han esdevingut una part integral de la vida quotidiana, especialment per als adolescents. No obstant això, mentre que aquestes plataformes ofereixen connexió, entreteniment i possibilitats de compartir, també comporten una sèrie de perills, especialment per als joves en ple procés de desenvolupament. Els i les alumnes de P5 de l’escola han fet una xerrada amb els Mossos de Berga sobre els perills de les Xarxes Socials, on han explorat els diversos riscos associats amb l’ús de les xarxes socials per part dels adolescents i com podem abordar-los adequadament. Ha estat molt interessant!