Trobada esportiva escolar – Atletisme

La regidoria d’esports de l’@ajuntamentberga , en col.laboració amb el @jab_berga i els i les mestres d’educació física, han portat a terme la trobada esportiva escolar d’atletisme a l’Institut Serra de Noet pels nens i nenes de 5è i 6è de Berga. Hi han pres part diferents equips de les escoles de Berga i els infants han pogut realitzar diferents proves: salt d’alçada, llançament de pes, cursa de tanques i per acabar una cursa de relleus. En acabat, se’ls ha premiat amb un petit obsequi. Ha estat una matinal molt divertida.