PROJECTE 4T: COM ORGANITZEM UN VIATGE?

A principi de setmana vàrem trobar moltes maletes de diferents tipus a l’escola i vam fer una pluja d’idees sobre què ens suggerien. Un cop fet el buidatge de les idees vàrem escollir per votació treballar el tema dels viatges i més concretament com organitzar un viatge. A partir de grups hem creat la nostra pròpia agència de viatges elaborant el logo i triant el nom de la mateixa. Seguidament hem triat un destí i hem organitzat un viatge tot buscant la informació de tot allò que ens cal (DNI, passaport, visats assegurances, vols, hotel, cotxe de lloguer, visites, entrades,…).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *