Tomb per Berga I5

Les/els alumnes d’I5 hem anat a fer una visita guiada per Berga amb el Toni Gol. Un itinerari organitzat per l’Ajuntament anomenat “Un Tomb per Berga”. Hem fet un recorregut pel barri antic de la ciutat, on en  Toni ens ha explicat petites històries dels llocs més emblemàtics: Plaça Sant Pere, Voltes d’en Claris, carrer dels Àngels, carrer Buxadé, safareig del carrer de la Pietat, Portal de Santa Magdalena, Castell de Sant Ferran…

Ha sigut molt interessant conèixer tota aquesta història. Hem  aprés moltíssim de la nostra ciutat!
Moltes gràcies Toni!!

PRESENTACIÓ DE LES COOPERATIVES ESCOLARS

Avui, els equips directius de les dues cooperatives escolars de la nostra escola, “A 23 mans” i “Pa de Pessic”, han anat a l’Ajuntament de Berga, juntament amb les altres escoles de la ciutat, a presentar les diferents cooperatives. En l’acte han comptat amb la presència de l’alcalde de la ciutat i la regidora d’educació.

3r campionat d’scrabble escolar en català

Avui alguns alumnes de Cicle Superior de l’escola han participat en el 3r campionat d’scrabble escolar en català celebrat a Berga i organitzat per @scrabbleescolarcatala . Ha estat una jornada molt entretinguda. Moltes felicitats a tots els participants i en especial a les 3 parelles guanyadores, totes 3 de la nostra escola.

Goalball – P5

Aquest dilluns hem portat a terme el taller de goalball, un esport practicat per a discapacitats visuals. L’Alba i l’Anna ens n’han explicat els conceptes bàsics i hem tingut l’oportunitat de practicar-lo. Gràcies al Consell Comarcal del Berguedà (@ccbergueda) i a l’entitat Discapacitat Visual Catalunya (advc_b1b2b3) per fer-ho possible.