Tret de sortida a les Jornades Culturals sobre el canvi climàtic

Els animals del pol Nord es troben davant d’una situació complexa, i és que l’extensió de la superfície coberta de gel està minvant, amb un evident escalfament local i desgel. Resolent diferents reptes els ajudareu a revertir aquesta situació tan crítica que estan patint!

Aquesta i moltes altres activitats i tallers engloben el programa de les jornades culturals que encetem aquesta setmana a l’escola. Unes jornades amb un enfocament sobre l’emergència climàtica, un dels temes de més actualitat enmig d’una crisi ecològica i social sense precedents que demana canvis contundents en relació a la nostra manera de viure i d’organitzar-nos com a societat.

En els darrers anys, però, accions i mobilitzacions socials de col·lectius ecologistes internacionals com Fridays for Future, Extinction Rebellion o By 2020 We Rise Up, entre d’altres, han irromput per tal d’exigir solucions al canvi climàtic.

En aquest sentit, cal prendre-hi part des d’una mirada crítica i activa i, l’escola, com qualsevol agent social, pot ser i ha d’esdevenir un actiu més en aquesta acció col·lectiva mitjançant petites accions i reflexions que ens hi apropin, alhora que sensibilitzin i empoderin a la comunitat educativa per fer front a l’emergència climàtica.

I tu, estàs preparat per ajudar els animals del pol Nord?

Comencem!

JORNADES CULTURALS SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC

1 comentari a “Tret de sortida a les Jornades Culturals sobre el canvi climàtic”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut