Fotografies de grup

Bon dia nens i nenes,

desitgem que us agradin les fotografies de grup.

Si voleu, podeu descarregar-vos-les des del bloc, tot i que també us les afegirem al Drive compartit de cada classe.

Avui, em vull permetre el luxe de començar a penjar les fotografies pels més grans, donat que l’any vinent ja no seran a la nostra escola. Realment, és una llàstima que no puguem acompanyar-vos en aquests mesos abans de marxar cap a la nova aventura de l’institut. Escric això molt emocionada, pensant en les històries i vivències que vam viure plegats (quan era la vostra tutora) i sabent que tots els i les mestres que han tingut la sort de poder-vos fer classe, comparteixen la mateixa opinió; sou un gran grup, ho heu fet molt bé i sempre ens ho heu posat d’allò més fàcil.

 

Per acabar, donar les gràcies a la Victòria Cañís per dedicar-nos el seu temps i  fer-nos aquestes boniques fotografies.

Equip de mestres

ESC Salvador Ninot

3 comentaris a “Fotografies de grup”

  1. Familia Sanahuja Rullo

    Moltes gràcies,se m’ha encongit el cor al veure la foto dels nostres herois!són uns nens extraordinaris i segur que el nou camí que començaran l’any vinent , serà un camí ple de noves vivències i nous aprenentatges de vida.Molta sort , estem molt orgullosos de tots vosaltres ❤

  2. Nil i Pau Bonet Mariano

    No havíem vist les fotografies fins avui. Quina il·lusió tan gran! Les hem imprès i penjat a la nostra habitació.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut