L’AMPA ens ajuda a decorar l’escola per Sant Jordi

Estimades famílies,

L’AMPA de la nostra escola ha decorat les parets i sostres amb dracs, roses i lletres.

Els dracs són artesants i estan fets amb les nostres mans retallades que representen les escames. A infantil també hi ha un drac fet amb oueres reciclades. Al sostre de l’entrada, tant d’infantil com de primària, han penjat roses pintades per nosaltres. Per últim han col·locat lletres de colors i porexpan amb volum a les parets de les entrades.

Aquesta decoració dóna més alegria, color i un estil primaveral a l’escola, es comença a respirar aires de Sant Jordi.

Li donem les gràcies a l’AMPA per la seva col·laboració amb l’escola.

Aquí us deixem unes fotografies que nosaltres mateixos hem realitzat.

Alumnat de 6è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *