JA TENIM ELS JOCS DE BITLLES FINLANDESES FETES!!!

La setmana passada vam aprendre a jugar a les bitlles finlandeses: MÖLKKY. Com que ens va agradar molt, vam pensar que seria bona idea construir-ne tres jocs per a tota l’escola. La idea és que en els tallers de divendres tota l’escola aprenguem a jugar-hi.

Vam fer tots els càlculs necessaris per saber quanta fusta havíem de comprar. Tot i que ens va costar bastant, al final ho vam aconseguir: Necessitàvem 4 troncs de metre i mig per fer els tres jocs sencers. A més a més, també vam calcular les mides de les caixes de fusta per guardar-los.

Al matí vam marcar totes les fustes i troncs a la mida que necessitàvem i a la tarda va venir el Carles, el pare de l’Ona i la Mar, i ens va tallar totes les peces de fusta. Nosaltres anàvem llimant les peces perquè no hi quedessin estelles. També ens va ensenyar a construir la caixa.

Li volem agrair al Carles  la seva ajuda i paciència durant tota la tarda. Esperem poder comptar amb ell un altre dia, si el necessitem.