Fem de l’escola un espai segur per a tothom!

Ens ha portat molta feina, però finalment hem pogut adaptar l’escola per fer-la un lloc més segur per tothom, sobretot pels nens i nenes amb baixa visió que puguin venir a l’Escola de Rellinars.

Ha sigut un projecte molt llarg però hem après un munt de coses i el millor és que ho hem pogut fer tot nosaltres mateixos i amb ajuda de moltes famílies voluntàries, sense les quals no hagués estat possible, moltes gràcies!

Hem folrat els armaris dels passadissos amb ironfix de colors perquè es vegin millor:

Hem pintat les columnes de vermell per no xocar-nos, hem pintat les porteries per sota per veure millor els ferros

Hem recobert totes les cistelles amb xurros de porexpan.

També hem fet una feinada pintant les grades i la rampa per veure millor on comença i on acaba i no caure si anem distrets.

Esperem que aquestes modificacions serveixin per fer de l’escola un espai més segur!

PD: volem donar un agraiment especial a la Miriam, el Diego, la Tània, l’Àngel i l’Ignasi!