PARTICIPEM EN EL PROJECTE AMIC

Divendres passat ens vam ajuntar el grups de Minis, Mitjans Petits 1 i nosaltres. Vam fer una rotllana que era molt gran, que anava quasi d’una paret a una altra. Vam estar parlant de petjades i de com es podien fer petjades. Es poden fer amb animals de plàstic, mitjons, mans, sabates, peus, baldufes, cotxes o pedres, per exemple.

Sucàvem les coses dins la pintura i fèiem la petjada sobre el paper. Totes les petjades no són iguals, les dels cotxes, per exemple, fan dues línies que van recte. Les petjades d’animals són rodones i les de sabata tenien forma de peu.

Les petjades que deixen les sabates són diferents segons el dibuix de cada sabata; alguns són com un laberint, d’altres tenen estrelletes, rodones, línies, muntanyes o lletres.

1 comentari a “PARTICIPEM EN EL PROJECTE AMIC”

  1. HOLA PETITS!!

    QUE XULO REUNIR-VOS AMB ELS ALTRES COMPANYS I COMPANYES DE L’ESCOLA!!

    VAU DEIXAR TOTS LA PETJADA EN ALGUN LLOC?

    SABEU SI TAMBÉ TENIM EMPREMPTES DIGITALS ALS DITS DELS PEUS?

    QUE TINGUEU UN MOOLT BON DIA!!

    ANNA

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut