Els Patges Reials ja han arribat!

Per fi! Els Patges Reials ja han arribat! Els nens i nenes de l’escola els estàvem esperant amb moltes ganes. Han arribat amb una gran carrossa i hem quedat molt sorpresos i emocionades. Amb la carta a la mà, un a un, tots els/les alumnes de l’escola hem entregat els nostres desitjos als Patges Reials perquè els facin arribar a Ses Majestats.

Un altre curs marcat per la pandèmia però i amb el record dels companys/es i mestres que no han pogut ser-hi perquè estan confinats/des. Però no patiu, les votres cartes també arribaran.

Moltes gràcies a totes les persones que han col.laborat en l’organització d’aquest acte tan esperat; gràcies al xòfer de la carrossa, a l’AFA de l’escola, mestres i als voluntaris i voluntàries que han ajudat.

Ens veiem a la tornada de les vacances!

BONES FESTES!

Ja és Nadal a l’escola!

Ja és Nadal a l’escola. Guarnim les aules amb cançons i desitjos. Les sorpreses d’aquests dies il·lumina la cara dels petits i dels grans deixant entreveure un somriure de felicitat. No hi ha millor senyal per entomar aquests dies d’actes festius.

Darrerament tots aquests actes porten la col·laboració de les mares i pares de l’AFA de l’escola. Aquesta vegada han ambientat l’entrada de l’escola amb motius decoratius representatius d’aquestes festes. Agraïm la implicació que des de l’associació feu per millorar la nostra escola i fer que els moments, dels vostres fills i filles en ella, siguin màgics. Us animo a participar a tots en els propers esdeveniments, col·laboren amb l’associació i fent de l’escola Mossèn Ramon Bergadà l’ESCOLA DE TOTS.

Gràcies AFA!