5è i 6è-CONCURS THE FONIX’19

THE FONIX, és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa de l’alumnat de primària, secundària i batxillerat i també de tot l’alumnat dels centres d’educació d’adults.

El tema d’aquest any es basa en els grans objectius fixats per l’Agenda UNESCO 2030 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social. El nostre alumnat (Categoria 1) ha treballat la igualtat de gènere en els esports.

Aquest és el primer any que decidim presentar-nos a concurs i aquests tres vídeos són el fruit de molt esforç i hores de treball (i diversió). Moltes felicitats al participants! Heu fet una magnífica feina!

Malauradament, segons les bases del concurs, només podem presentar un vídeo. Després de fer moltes valoracions i, seguint la rúbrica del concurs, la “Comisió Fonix” de l’escola ha decidit enviar a concurs el Grup 2. Enhorabona als dos concursants!!

Ara toca la fase de votació!! Ja us avisarem per tal que els doneu “likes”!

Good Iuck Martina and Dani!