Setmana de la sostenibilitat

Benvolgudes famílies,

 

La setmana del 19 al 23 d’octubre l’alumnat de l’escola Puiggraciós va continuar prenent consciència sobre la necessitat de tenir cura del medi ambient. 

A educació infantil es van explicar contes, van aprendre a classificar les deixalles al contenidor corresponent i, fins i tot, es va reflexionar sobre la importància de protegir el nostre planeta. 

Per altra banda, a educació primària van crear rètols i contenidors amb material reciclat. A més a més, van construir diverses maquetes sobre les capes de l’atmosfera, el desglaç i l’efecte hivernacle. Es van realitzar murals i alguna manualitat a partir de la visualització d’una pel·lícula relacionada amb el tema. 

Per últim, els més grans de l’escola van crear lletres de cançons i van debatre sobre la situació “crítica”  actual que es presenta al nostre davant, així com les possibilitats i solucions que tenim a les nostres mans per intentar revertir aquesta situació. 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>