Fem Dansa P5 i 2n

El divendres 24 de maig els alumnes de P5 i de 2n van participar en el projecte “Fem dansa” al pavelló de Can Noguera, conjuntament amb altres escoles de la nostra zona. Cada grup ballava tres danses i per acabar, se’n va fer una de conjunta. És la primera vegada que aquest projecte es duu a terme a la Garriga i té com a objectiu potenciar la dansa entre els infants. L’experiència va ser molt enriquidora i l’alumnat va gaudir compratint aquella estona de dansa amb altres nens i nenes de la mateixa edat. Aquí us en deixem un recull fotogràfic.