CASTANYADA 2019

El 25 d’octubre de 2019 vam celebrar La Castanyada. Com cada any el Sr. Reyes ens va torrar les castanyes que van estar molt bones. També vam gaudir de l’actuació de la Maria Castanyera del País de Xauxa.

Les castanyeres d’enguany.

També hem après dues cançons de la diada de la Castanyada.

Tramuntàlent.

Durant les últimes setmanes de curs, l’alumnat ha participat en un concurs. Aquest concurs és el Tramuntàlent i consisteix en organitzar un espectacle de temàtica lliure individualment o amb equip. Al concurs hi havia tres categories: original, divertit i complicat.
Primerament, començarem amb els vídeos de… Llegeix més»

EXCURSIÓ A COLLIOURE

Els alumnes de CM i CS hem viatjat amb tren a Collioure. Hem visitat el Chateau Royal i el cementiri on hi ha la tomba d’Antonio Machado i la seva mare Ana Ruiz. Hem donat un tomb per aquest poble tan bonic, inspiració de molts pintors i altres artistes i hem pogut practicar la llengua francesa.

JOCS TRADICIONALS: EL PALET

HISTÒRIA:
La xerranca va començar al món antic durant el primer Imperi Romà. Els soldats romans utilitzaven els exercicis de la “Xarranca” original com a entrenament militar.
Aleshores van exportar el joc als infants de tot Europa.Hom desconeix com es va difondre per la resta del món.… Llegeix més»

FEM EXPLOTAR ELS VOLCANS!!!

El dos de maig vam fer les erupcions dels nostres volcans. Primer vam posar vinagre a la xemeneia del volcà i dos gotes de tinta vermella i a continuació vam posar el bicarbonat. El vinagre i el bicarbonat barrejats van fer reacció química i en… Llegeix més»