1r – Dia de la Felicitat i Benvinguda Primavera

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, feliç dia de la Felicitat, cal que aquests dies la cultivem i l’experimentem tot el que ens sigui possible. També hem de donar la benvinguda a la Primavera, si més no donarà més llum i color als nostres dies.

En relació a aquests dos fets importants, us deixem dues propostes per treballar amb les nenes i els nens a casa:

 

També us deixem la pel·lícula Del Revés, on es treballen les emocions i de ben segur que passeu una estona  agradable en família.

Nens i nenes, esperem que us agradin les activitats que us anem preparant nosaltres (Ana i Almudena), amb molt de carinyo i il·lusió i encara que estem lluny us sentim molt a prop. Una abraçada molt forta.

Bon cap de setmana.

Ana i Almudena

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>