FAMÍLIES A 1r

Els alumnes de 1r han pogut compartir els jocs matemàtics de l’aula amb les seves famílies. Ha sigut molt divertit jugar tots plegats.

TORNEIG DE FUTBOL SALA

Torneig de futbol sala entre les escoles Carles Faust, Institut Escola Mossen Joan Batlle i Napoleó Soliva. Uns partits molt disputats entre les tres Escoles i on vam quedar en segona posició. Felicitats!!!!

AGRUPACIÓN DE CENTROS EDUCATIVOS A NAVARRA!

Aquesta setmana tres membres del nostre Claustre, en Francis , l´Almudena i l´Anna han anat a visitar l´escola San Miguel de Larraga , a Navarra. Ha estat una gran experiència plena de vivències i aprenentatges. Tenim moltes ganes de seguir amb aquest projecte tan interessant que permet conèixer persones,  Projectes Educatius d´altres Comunitats , veure realitats diverses i sobretot compartir . Seguim!!!

Final datchball a l´escola

Final lliga datchball

Aquest dimarts hem finalitzat la lliga de datchball aquí teniu els guanyadors de la categoria de benjamins “Humpalumes” i alevins “Lleons”.

Teatre Bleda

A l’aula de 1r ens ha vingut la Bleda, per donar el punt final al programa Sigues tu de DipSalut. Ens ha representat un teatre sobre les emocions i la gestió d’aquestes. Ens ha fet viure tota mena d’emocions, que divertit!

JOCS DE TAULA EN FAMÍLIA A 2n

Una gran tarda de jocs, on les nenes i els nens de 2n han pogut comprovar, amb les famílies, que amb els jocs també aprenem molt.

Moltes gràcies per la participació!

DANSA A LES ESCOLES

Avui hem participat a l´activitat “Dasa a les escoles” que organitza l´Esbart Joaquim Ruyra. Com sempre, una gran experiència. Hem passat un matí envoltats de música i dansa. Moltes gràcies per l´organització de l´Esbart i a tots els mestres i alumnes que ho heu fet possible!! Un matí genial! Us deixem l´enllaç amb els vídeos de cada grup, cliqueu a la foto!

6è-SORTIDA AL JARDÍ BOTÀNIC

El dimarts 21 de maig els i les alumnes de 6è vam anar a visitar el Jardí botànic Marimurtra de Blanes. Allà vam poder conèixer i observar moltes plantes exòtiques i vam fer el nostre propi herbari. Si vols veure més fotografies clica aquí

I5 VISCA LES UNGLES DE COLORS

Avui l’Anna del  programa ‘Sigues tu’ ha vingut a explicar el conte “Visca les ungles de colors” a I5. Hem parlat de les coses que ens agraden i de la importància de respectar-nos. Per acabar ens hem pintat les ungles d’una manera molt especial.