Bon Nadal a la família del Napoleó Soliva.

Avui hem acabat l’any menjant xocolata desfeta i brioix. Hem tingut la sort que ens visités un autèntic patge reial que ha fet les delícies de tots els infants de l’escola.
Agrair la col·laboració de l’AMPA de l’escola per la seva implicació  i desitjar-vos un molt bon Nadal.

Volem acomiadar-nos de l’any amb un vídeo de felicitació i un altre d’infantil. Esperem que us agradi.

NADAL AL NAPOLEÓ SOLIVA

TIÓ INFANTIL

XOCOLATADA I PATGE

Concerts de Nadal

Ahir dilluns els alumnes de l’escola ens van oferir amb les seves actuacions uns moments inoblidables. Ho van fer molt i molt bé.
Agrair la col·laboració de l’equip de mestres, de les famílies i per descomptat, dels alumnes, que van fer possible aquest festival.
En els següents enllaços us podeu descarregar les fotos i vídeos.
CONCERT MATÍ                  CONCERT TARDA

PASSAPARAULA

Els nens i nenes de 1r treballen la consciència fonològica amb jocs a les tauletes.

Hem completat tot l’abecedari del passaparaula!!!