L’Escola Mowgli rep una Menció Honorífica de l’Ajuntament

En motiu d’haver complert 50 anys, l’Ajuntament de Reus ha concedit a l’Escola Mowgli una Menció Honorífica “en reconeixement a la seva tasca educativa, contribuint a la formació de diverses generacions de reusencs i reusenques amb una proposta de renovació pedagògica basada en la coresponsabilitat amb les famílies i en valors com la llibertat, la convivència i la defensa de la nostra identitat col·lectiva“.

Aquesta Menció ens omple d’orgull i satisfacció i ens esperona a seguir treballant per aquells ideals que fa 50 anys van merèixer l’esforç i tenacitat d’aquelles persones que van iniciar aquesta escola.

Igualment un reconeixement no solament a tots els professionals que durant aquests anys han participat i intervingut en la vida de l’Escola sinó també a totes aquelles famílies i alumnes que ho han fet possible.