Esport i discapacitat

Avui, l’alumnat de sisè ha assistit a una xerrada sobre la discapacitat i esport. Han conegut el Sergio, un noi de Canovelles que juga molt bé a handbol tot i tenir una discapacitat intel·lectual del 40%. Els ha explicat que no sempre va rebre l’ajuda i l’adaptació necessàries, i que s’ha sentit exclòs molt cops, però que ara es sent realitzat jugant a handbol, a més de ser molt bo.

Després l’alumnat ha baixat al pati i ha fet diferents activitats esportives en les quals un membre de cada equip tenia alguna mena de discapacitat: uns portaven cascs per no escoltar,d’ altres havien de pegar una volta quan escoltaven el xiulet, d’altres abraçar… Així han experimentat en primera persona com es juga amb discapacitat o amb un membre a l’equip que la té.

Els nens i nenes han estat molt a gust i recomanen la xerrada a tothom.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *