PROJECTE : Les Abelles

En l’àrea de català, Durant el primer trimestre, els alumnes i les alumnes de segon han realitzat un projecte sobre les abelles. Han llegit contes on les protagonistes eren les abelles, han après vocabulari relacionat amb el tema, han escrit endevinalles sobre les abelles, hem vist vídeos on s’explica coses de les abelles, hem escotat i cantat cançons, i hem vist algun capítol de la seria : La Abeja Maya. Al passadís de les classes hem confeccionat un mural i una exposició amb tot el que l’alumnat ha portat relacionat amb el tema del projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *