TEMPS DE CERCLE A CASA I A L’ESCOLA

A l’hora de cafè, per la comunitat educativa, hem fet: “Temps de Cercle a casa i a l’escola. Coneix la metodologia de la comunicació no-violenta.”

Som escola restaurativa i ens agrada que tota la comunitat educativa sigui coneixedora i partícip d’aquesta metodologia.

Seguint els passos d’un Temps de Cercle vam poder gaudir i conèixer aquesta metodologia  per poder aplicar-la fora de l’escola.

Vam iniciar el Temps de Cercle presentant-nos i seguidament vam fer la ronda d’entrada on havíem de dir una qualitat positiva dels nostres fills/es.

A la part central ens vam endinsar en la comunicació no-violenta i l’escola activa. Després de la ronda de reflexió vam fer una activitat energitzant (el mirall) i finalment, per tancar la sessió vam fer el cafè tot compartint un feedback.

Amb aquestes trobades pretenem aconseguir que tots els membres de la comunitat educativa es conscienciïn amb aquesta metodologia i que poc a poc es vagi emprant en els diferents espais de la vida dels nostres alumnes.

Escola som tots!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *