IDENTITAT DIGITAL

Un dels nostres objectius del nostre projecte de mòbils.edu és fer ús saludable dels dispositius mòbils i ser conscient del concepte d’Identitat Digital. Per aquest motiu la tallerista Núria Duro, ha realitzat diferents xerrades adreçades als alumnes de cicle mitjà i superior. L’objectiu de les xerrades ha estat reflexionar i debatre temes relacionats amb internet segura. Hem utilitzat les tablets per connectar-nos a la pàgina d’Internet segura de l’Edu365 on els alumnes han resolt un qüestionari online a més de descobrir jocs relacionats amb la petjada digital.