Ens visita Don Miguel

L’alumnat de quart, cinquè i sisè va rebre la visita de l’antic director, Don Miguel. Li van poder fer preguntes de com era abans l’escola, i ell les va contestar amablement. D’aquesta manera els nens i nenes s’han pogut fer una idea de com eren abans les coses.
Una de les respostes que més els va sorprendre va ser que a les aules hi havia fins a 40 nens i nenes i que amb l’alumnat de vuitè anaven de viatge de fi de curs a Mallorca.
Gràcies a aquesta visita hem avançat en el projecte del segon trimestre, “La nostra escola”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *