El món de la flora

El dijous 20 d’0ctubre l’alumnat de 4t va fer l’activitat “El món de la flora” amb l’equip docent del Camp d’aprenentatge de la reserva de Sebes de Flix. Primer vam fer a l’aula unes activitats prèvies relacionades amb les plantes del bosc mediterrani i del bosc de ribera.

Després d’esmorzar ens vam apropar a la zona d’arbres de davant de la Residència (teníem previst anar a l’illa de Saurí però plovia a estones i volíem estar a prop del centre per a poder tornar-hi ràpidament). Allí els nens i nenes van organitzar-se per grups i van haver de desxifrar una sèrie d’enigmes que els proporcionaven informació de les plantes de l’entorn.

A la tarda vam fer la cloenda per a comprovar què havia après l’alumnat. Tothom va afirmar que s’ho havia passat bé i que havien descobert coses noves sobre les plantes.

Aqueta activitat està relacionada amb el projecte que estem treballant aquest primer trimestre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *