DIJOUS LLARDER

El passat 8 de febrer per la tarda, l’alumnat i les tutores de 5è vam fer una excursió per anar a berenar i celebrar el dijous llarder, així com marca la tradició.

A les 15 h vam sortir de l’escola i ens vam dirigir cap a l’hospital. D’allí vam prendre el camí que va paral·lel al riu en direcció Garcia fins al barranc del Mas de laro. Després vam baixar fins la via verda i vam caminar per la vora del riu fins l’Aubadera, on vam berenar i descansar. Ja amb la panxa plena i les forces renovades, vam pujar fins al castell pel caminet nou, i d’allí vam tornar a l’escola.

Va ser una bona excursió (6 km), recomanada a tothom qui vulgui admirar les fantàstiques vistes de la ribera i fer exercici mentre està en contacte amb la natura.