DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

El 30 de gener, Dia Escolar de la No Violència i la Pau, reconegut per la UNESCO el 1993, recordem la importància d’una educació en i per a la tolerància, la solidaritat i la concòrdia.

Des de l’escola treballem aquest dia i acabem amb una acte commemoratiu.

Avui dilluns hem tocat els Cant dels Ocells, amb la col·laboració de l’escola municipal de música i dansa de Móra d’Ebre.

Els alumnes de cicle superior han cantat, Imagine.

Hem fet el manifest del Pau, amb frases de personatges cèlebres.

” La Pau no és un cop de vent sobtat sinó la pedra en la qual cada dia cal esculpir l’esforç de conquerir-la” Miquel Martí i Pol

I la resta de l’escola s’han bellugat a ritme del Violinista de la Pau, Ara Malikian; ” El violí com a arma de Pau massiva”.

I per acabar tots hem cantat el Color Esperanza.

I hem anat a guarnir les tanques del centre amb el colom de la PAU.