LA TARDOR
Els arbres es muden de roig i de groc, les fulles tremolen sota un sol de foc. Bofill, Puig i Serrat
Els arbres es muden de roig i de groc, les fulles tremolen sota un sol de foc. Bofill, Puig i Serrat
El primer mes de setembre hem treballat el projecte del nom de l’aula i hem aprofitat per caminar pels voltants de La Riera de Gaià. Gràcies a les sortides, diferents grups han pogut aprendre de manera vivencial tot el que estem treballant sobre el projecte. Us deixem unes quantes fotos, la resta les podeu trobar
MONTOLIU CAMINA! Llegeix més »
Per acomiadar-nos del curs, a l’Escola hem celebrat una bonica Festa Major a on han intervingut diversos membres de la comunitat Educativa. Ha estat un treball en equip a on hem volgut vincular el patrimoni i l’essència de La Riera a les noves danses creades per mestres de l’escola. Gràcies a totes aquelles persones que
FESTA MAJOR A L’ESCOLA! Llegeix més »
Dissabte vam iniciar l’elaboració dels complements de vestuari. Ara sí, es veu que arriba el moment. Moltes gràcies a la Cecília Plana, a totes les famílies que hi participen i les Dones Cistellaires.
Teixint complements Llegeix més »
A l’Escola ja comencem a engegar motors per organitzar i celebrar la nostra Festa Major. Enguany hem fet un projecte que inclou danses i músiques de nova creació vinculades amb el patrimoni i l’essència del poble de la Riera de Gaià. Una d’aquestes, és la dansa del Deu Ponts, un ball de cercolets. Per aquest
Comença la Festa! Llegeix més »
Les nens i nens de 3r i 6è han anat fins a Barcelona a descobrir i experimentar al Museu de la Ciència-Cosmocaixa. Ha estat genial!
3r i 6è Sortim al Cosmocaixa Llegeix més »
Les nenes i nens d’i5, 2n i 4t han anat de colònies al Castell de Fluvià. Que bé desconnectar uns dies a la natura. Ens ho hem passat genial!
Colònies de final d’etapa Llegeix més »
Durant aquesta setmana hem degustat fruita de temporada a la nostra escola. Deliciosa!!
Programa de consum de fruita a l’Escola Llegeix més »
Durant la setmana del 22 al 26 d’abril hem celebrat la Setmana de Sant Jordi amb tot un seguit d’actes: Jocs Florals, Gimcana de les Llengües, Teatre de Sant Jordi (extraescolar de teatre), Concurs del dibuix de l’agenda 24-25 i lectura d’un poema en diversos idiomes que conviuen a la nostra comunitat educativa.
Sant Jordi a l’Escola Llegeix més »
Hem anat a visitar el Museu del Vidre de Vimbodí i el mestre vidrier ens ha fet una demostració en viu. Seguidament hem fet una visita al Museu i en acabar hem pogut crear el nostre penjoll amb la tècnica de pintura de vidre en fred. Hem xalat molt!!!
Cicle Mitjà al Museu del vidre Llegeix més »