30 de gener dia de la PAU
A les aules de primària s’han dut a terme diverses activitats i reflexions sobre la Pau coincidint amb el 30 de gener. https://youtu.be/3OAS9fo-h5w
30 de gener dia de la PAU Llegeix més »
A les aules de primària s’han dut a terme diverses activitats i reflexions sobre la Pau coincidint amb el 30 de gener. https://youtu.be/3OAS9fo-h5w
30 de gener dia de la PAU Llegeix més »
A l’escola ha arribat una dotació de diversos robots. Per aquest motiu el claustre ha fet un petit assessorament per part d’un formador del Projecte de Desplegament de Robòtica. Ha estat molt interessant. Totes i tots hem pogut fer un passet més en el món de la programació i entendre el funcionament bàsic del material
Arriben robots a l’escola! Llegeix més »
A les aules d’Educació Infantil portem una joguina per compartir. Aquesta activitat la fem tradicionalment després de les vacances de Nadal ja que moltes criatures tenen joguines noves i mostren molta il·lusió per poder-les compartir amb els companys i companyes.
Compartim joguines! Llegeix més »
A la classe del Drac de Santa Margarida hem començat l’any amb ganes d’experimentar. L’aigua fa créixer les esferes. Ens encanta jugar amb aquestes boletes, fem transvasaments.
Tornem amb ganes d’experimentar! Llegeix més »
Durant aquests últims dies plens d’emoció hem celebrat Nadal a l’escola. Gràcies a totes les persones que ho han fet possible. Us desitgem bones Festes!
NADAL A L’ESCOLA Llegeix més »
Avui ha tingut lloc la tradicional cursa solidària de la nostra Escola. Enguany recaptem per la Marató de TV3 sobre la salut sexual i reproductiva. Han estat moltes emocions i un gran esforç. Enhorabona a totes les persones que hi han participat! Gràcies a l’Ajuntament de la Riera, la Diputació de Tarragona i el Consell
Dilluns, quan vam arribar al matí, ens va sorprendre un mural pintat al vestíbul de l’escola. Les paraules i el dibuix ens han emocionat a tots i totes. Moltes gràcies Eduard Sagristà per la feina! I gràcies també a aquelles persones que van pensar que seria una bona idea. L’educació és la clau mestra que
L’ART ENS SORPRÉN EN ENTRAR A L’ESCOLA Llegeix més »
Les nens i nens d’Educació infantil i Cicle inicial hem anat al teatre a veure l’obra: Hai, la pescadora de somnis. Ha estat un dia fantàstic!
Un any més, a l’escola hem celebrat la castanyada realitzant diverses activitats relacionades amb aquesta festa tradicional. Li volem donar les gràcies a les famílies que han col·laborat a coure les castanyes i a l’Ajuntament pel préstec del material. Hem gaudit d’allò més!
CELEBREM LA CASTANYADA! Llegeix més »
Després de l’adaptació, comencem els ambients a Educació Infantil. Aquests ambients són de lliure circulació i elecció. Totes les nenes i nenes del cicle ens barregem per dur a terme, cada tarda, aquesta activitat. Ens encanten!!
Ambients en marxa Llegeix més »