Setmana refrescant.

Durant l’última setmana de curs, els i les alumnes de l’escola Montoliu han pogut gaudir d’uns dies amb activitats especials aquàtiques que els han ajudat a fugir una mica de la calor i acabar el curs de manera una mica més refrescant. Els alumnes de Primària van poder gaudir d’una sessió a la piscina municipal per primera vegada, on s’ho van passar d’allò més bé. A més a més, en el darrer dia de curs, hi ha hagut la gimcana tradicional amb jocs d’aigua on tots els infants des d’I3 fins a 6è han pogut participar en diferents proves molt divertides amb l’aigua com a testimoni principal, com a preludi de l’estiu.

Bones vacances i fins al proper curs!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut