EL DIA DE LA PAU

L’any 1981 l’assemblea general de les Nacions Unides va declarar que el dia 28 de gener seria el dia internacional de la Pau. L’assemblea va decretar que aquest dia es dediqui a reforçar les idees principals de la Pau en tot el món.

A la nostra escola el dia 31 de gener de 2019 pel dia de la Pau l’alumnat va fer un taller.

El taller era sobre la igualtat de gènere i sobre les injustícies respecte a les dones. Ens van explicar, mitjançant un experiment, que les dones per fer la mateixa feina que un home, moltes vegades cobren molt menys. I després ens van ensenyar un rap de la igualtat.

Per la Pau vam fer altres coses, per exemple, el dia 1 de febrer vam fer un cros de la Pau, una cursa en la qual corre tota l’escola.

Imatge relacionadaImatge relacionada

La paloma de la Pau                                                                   El símbol de la Pau

Lara Regolf i Victor Miranda