El Cross de la Pau

El Cross de la Pau a l’Escola Miquel Granell

El  Cross de la Pau es celebra cada any a  la nostra escola, la mestra Neus posa un portal i des d’allí es començar a córrer

El recorregut és al voltant les dues pistes del pati, i es fa separant el sexe, les xiques corren una carrera i els xics un altra. Els de 1r corren una volta a les dues pistes, els de 2n dues voltes i així fins els de 5è que fan cinc i voltes, com els de 6é també fan cinc voltes perquè els mestres pensaven que sis voltes era massa. Abans de començar a córrer la mestra Neus o el mestre Folquè, ens fan escalfar una mica per no fer nos mal al córrer. En algunes curses hi ha hagut accidents, per exemple, hi ha gent que va caure i es va fer mal o no van aguantar el seu ritme i se sentien ofegats. Després de córrer als alumnes els donaven dos caramels i un juguet. Als tres primers els donen un premi, al primer una copa, al segon una medalla platejada i al tercer una medalla de bronze.

Aquesta cursa és per commemorar el dia mundial de la Pau i la No Violència a les escoles.

Jack Roca  +  Emma Pastor