La castanyada a l’escola

El dia 28 d’octubre vam celebrar la castanyada a la nostra escola, Miquel Granell.

Com cada any, els alumnes de p3 fins a 6é, vam anar a les pistes a cantar i ballar una estoneta per celebrar la castanyada. Mengem castanyes ben torradetes, que ens les reparteixen les castanyeres. Aquest any però, ha estat una mica diferent, tots els anys anteriors estàvem repartits en les dues pistes i anàvem cantant i ballant per cursos. Aquest any ens hem posat tots al voltant d’una pista i ens anaven cridant per cicles. El nostre curs va ser l’únic que va actuar sol ja que els nostres companys de 5è estaven d’estades al Delta de l’Ebre. Nosaltres vam ballar una dansa d’Israel molt xula. Després ens van repartir les castanyes i finalment vam anar a jugar pel pati fins a l’hora de marxar cap a casa. Feia goig veure tot l’escola jugant al pati, xalant i menjant castanyes.

Finalment cal destacar que…

ENS HO VAM PASSAR SUPER BÉ I VAM ACTUAR MOLT BÉ!

Mariona Conde   6è A

img_0706-2           img_0704-2