Marató de la sang

Dimecres 16 de novembre de 2016, de 9 a 21 h, a la sala de bxarxes_ampostaall de la Societat Musical La Lira Ampostina se celebrarà la Marató de Donació de Sang a Amposta.

La Marató vol convertir la donació de sang en una gran jornada festiva. Per això hi participen entitats, institucions, empreses i particulars que donen suport i s’impliquen organitzant un seguit d’activitats lúdiques durant tota la jornada.

Des de la nostra escola s’ha anat treballant la Marató de la sang des dels diferents cicles amb la creació de pancartes anunciatives que podreu veure a l’escola, fullets informatius o carnets per tal de conscienciar a la gent de la importància de l’acte:

Per tal de poder compartir la necessitat de participar en la Marató així com explicar l’experiència, ja es poden enviar missatges via Twitter amb l’etiqueta #MSangAmposta. Al Facebook www.facebook.com/donarsang també s’ha creat un esdeveniment específic on s’aniran publicant les millors imatges de la Marató.

.                                 .

Us animem a tots a participar-hi!