LA PROTECTORA D’ENGRESCATS

La protectora Engrescats rescata aproximadament un o dos gossos al dia i un o dos gats a la setmana. Es pot anar a passejar els gossos, a donar menjar, ajudar a donar menjar als gossos o ajudar econòmicament.

Rescaten gossos, gats, periquitos i fins i tot, algun ratolí. Organitzen caminades, canicros, o desfilades d’adoptables. Pots anar allí per a adoptar, per a acollir o per a apadrinar, de totes formes ajudes i s’agraeix moltíssim. És molt millor adoptar que comprar.

Una vegada es van trobar, a Alfara de Carles, una gossa, Sàhara, que estava molt maltractada, la van deixar al sol sense aigua ni menjar, ara ja està completament recuperada.

Resultat d'imatges de engrescats sahara            Resultat d'imatges de engrescats sahara

La gossa que van rescatar d’Alfara.                                     La presidenta d’engrescats, una sòcia i Sàhara.

Resultat d'imatges de engrescats              Resultat d'imatges de engrescats gos

El logo                                                               Uns dels gossos que van rescatar ( ja adoptats).

Dani Sirbulet i Júlia Haro

1. Angela garcia ponce

Bona tarde,voldria ficarme en contacte amb vosaltres per l’adopcio de algun gosset q tinguesseu a la protectora

1. admin Autor de l'article

Nosaltres som una escola, aquesta informació va sorgir del propi alumnat, podeu contactar a les xarxes pròpies d’ENGRESCATS. Gràcies.

2. admin Autor de l'article

No som la protectora, som una escola. Aquest era un text del nostre alumnat relacionat amb la protectora.
      Sentim la confusió.