Hem recaptat 1.364,84€ per a La Marató!

El passat divendres dia 9 de desembre es va celebrar a l’escola l’esmorzar solidari per a recaptar fons per a la Marató de TV3. Es va repartir pa amb xocolata per a tots els alumnes de l’escola gràcies a “Plat a taula” i a “Eroski” que ho van donar a l’escola.

Mentrestant es va realitzar el compatge dels diners que els alumnes van aportar des de feia uns dies. Aquest import que es cedirà a La Marató ascendeix a 1.364,84€ que esperem que siguin profitosos per a l’avanç mèdic relatiu a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Us deixem amb unes imatges dels nostres alumnes gaudint de l’esmorzar!

Gràcies!!