El gran recapte

Un any més, l’escola Mestral i el seu alumnat s’ha sumat al “Gran recapte”, una campanya de recollida d’aliments que l’ONG Càritas organitza cada Nadal.

L’objectiu d’aquesta és recollir aliments de primera necessitat (arròs, pasta, oli, llegums, etc.) per ajudar totes les persones del poble que no disposen de suficients recursos econòmics.

Aquest any han estat els nens i nenes de 6è de religió els encarregats i encarregades de dur a terme les diferents tasques que la campanya requereix: informar la resta d’alumnat, repartir les caixes on emmagatzemar els donatius i passar, posteriorment, a recollir-les.

Gràcies a l’esforç i la generositat de tots i totes, hem aconseguit, des de l’escola, recollir gairebé mitja tona d’aliments! Això demostra que, quan treballem i caminem junts, som capaços de qualsevol cosa!