CANTÀNIA 2016

Cantània 2016 “Babaua. Les desventures de Mimí”

El passat 14 de juny, els alumnes de 4rt van participar en la representació de la cantata «Babaua. Les desventures de Mimí» del projecte Cantània 2016 juntament amb les veus de més de 350 nens i nenes provinents de deu escoles del Baix Camp, al teatre Fortuny de Reus.
Es tractava d‘una composició musical de Jordi Domènech amb text de Pere Riera i amb Elisenda Carrasco, Oriol Castanyer, Montse Meneses i Josep Prats a la direcció musical.
Després de tot el curs preparant el material, cançons, moviments escènics… el resultat va ser immillorable! Vam passar molts nervis, ja que tot havia de sortir perfecte, però tot l’esforç i treball va donar el seu fruit i el públic assistent va gaudir d’allò més de la funció.

Moltes felicitats a tots per l’actuació!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *