Nota informativa beques menjador 2020-2021

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Baix Camp informa que s’obre el període per a demanar ajuts individuals de menjador.

Les sol·licituds es tramitaran preferentment per mitjans telemàtics si es disposa de certificat digital per la pàgina web
www.baixcamp.cat

Haureu d’emplenar la sol·licitud que us adjuntem.

Si no ho podeu fer de manera telemàtica, disposareu del document en format paper a la secretaria de l’escola en horari de 9 a 11 de dilluns a divendres de la propera setmana.

Per als alumnes que heu disposat d’aquest ajut l’actual curs 2019-2020 i no heu de modificar dades haureu d’emplenar una sol.licitud abreujada.

Finalitza el 15 de juliol.