JORNADES CULTURALS 3r

El dimarts 2 de Febrer, vam visitar la casa de la vila i el seu alcalde: el Sr. Alfons Garcia. Molt atentament va respondre a totes les preguntes que li vam formular.

També vam visitar la ràdio!!!

El dimecres dia 3 de Febrer, va visitar l’escola l’equip de seguretat vial de l’Hospitalet de l’Infant encapçalat pel Dani. Vam estar parlant amb ell de com hem de circular amb bicicleta, monopatí,… de quines coses hem de fer i quines no. També ens va proposar jocs molt divertits i ens ho vam passar molt bé.

El dijous 4 de Febrer, els alumnes de 3r i 4t de l’escola vam anar al Parc de l’Arenal a gaudir d’un bon entrepà, majoritàriament de truita i d’una bona estona de jocs. L’any vinent repetirem perquè vam estar molt bé i el temps ens va acompanyar.

El divendres dia 5 de febrer, últim dia de la setmana cultural, els alumnes de 3r juntament amb la resta de la primària, vam anar de concert. Vam veure i escoltar “Bufa la fusta”. Vam comprovar in situ, els diferents instruments de la família de la fusta i com sona cadascun d’ells. A uns ens va agradar molt i altres, van trobar a faltar cançons més conegudes. De tota manera, va ser una bona experiència per a tots.