A l’escola…no parem!

L’equip  del projecte GEP de promoció del Plurilingüisme i la Multiculturalitat, en el que participa l’escola des de fa diversos cursos, vàrem presentar el projecte Globalmentes al programa Erasmus+KA101. El passat setembre varen sortir publicades les llistes definitives dels projectes aprovats i el nostre estava entre ells.

L’objectiu d’aquest projecte és la potenciació del plurilingüisme i l’obertura de tota la comunitat cap a Europa i la seva diversitat cultural mitjançant  la formació del professorat a través de visites a altres escoles i formació reglada en  la que s’ofereixen recursos i activitats concretes per a treballar aquests aspectes amb l’alumnat.

Us en mantindrem informats!